FBC:n Virallinen Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FBC:n Virallinen Foorumi

Tänne rekisteröitykää kaikki FBC:n jäsenet!
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 the jonski ja it shacks..........

Siirry alas 
+2
fbc leader
Fera
6 posters
KirjoittajaViesti
Fera




Viestien lukumäärä : 39
Join date : 01.01.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 6:11 pm

nii the jonski ja it shacks oli kuulemma sanonu mua homoks... Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
fbc leader

fbc leader


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 31.12.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 6:41 pm

ok,ne saa bannit tähän cc lopun elämäks meinaa genuu ei sanota homoks seurauksitta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Fera




Viestien lukumäärä : 39
Join date : 01.01.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 6:46 pm

Joo hyvä ja sit poista niitten käyttäjät täst foorumilta Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
the Jonski




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 01.01.2010
Ikä : 30

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: juu   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 8:08 pm

oot fera kick porukkaa turhaa.. ite oon jo pari viikko hokenu rushalle, että poistaa tän, mutta se ei oo poistanu. mut joo sori fera ny kuitenki. pahoittelen asiaa ainakin ny omasta puolesta. en vingu että päästäisitte takas, mut jos päästätte niin oon sit kunnolla Smile ja on siel mustaki paskaa puhuttu.. väitetty osto accountiks.. mut sori ny kuitenki
Takaisin alkuun Siirry alas
Fera




Viestien lukumäärä : 39
Join date : 01.01.2010
Ikä : 26
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 8:36 pm

Joo no saat anteeks...., mut tuskimpa pääset enään takas tähän cc Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
mikkeeee




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 02.01.2010

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 8:49 pm

TAAS TÄTÄ ONNETONTA MARISUA, PERKELE!
Takaisin alkuun Siirry alas
fbc leader

fbc leader


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 31.12.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeKe Tammi 20, 2010 9:40 pm

toi oli kyl ihan aiheesta ja voin päästää the jonskin viel takas ku kerran pyys anteeks mut jos viel jtn tälläst ilmenee ni sit ei tuu enää pelkkii varotuksii....
Takaisin alkuun Siirry alas
the Jonski




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 01.01.2010
Ikä : 30

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: kiitos   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeTo Tammi 21, 2010 2:10 pm

kiitos, oon tästä lähtien sitte kunnolla Smile mut en pysty viel joinaa leaderin cc.. eli voisitko laittaa sen niin että mäki taas pääsisin sinne, ku ny sain luvan tulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
what a kiik




Viestien lukumäärä : 15
Join date : 17.01.2010

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimePe Tammi 22, 2010 9:51 am

minua haukuttiin homoksi ja hintiksi ja ne on tikka 9 cc:n porukkaa todennäköisesti mutta haukkuja masque obby en tiedä on muita haukuttu mutta yleensä päivän aikaan 12:00 ne tulee claanina haukkuu chatin porukkaa eikä se kyllä oo hauskaa mutta en voi kick mut oon laittanu vaan ignoreen. Crying or Very sad Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
fbc leader

fbc leader


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 31.12.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeLa Tammi 23, 2010 12:30 pm

ok,jos joku genu tai mä nähään ne ni kick samantien...
Takaisin alkuun Siirry alas
Lt Repomies

Lt Repomies


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 01.01.2010
Ikä : 27
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeTo Helmi 18, 2010 2:17 pm

Joo että kyllä minua vaan homoksi haukutaan kokoajan chatissa-.- metrimasalta kun loppuu kickit cc:hen niin hän tulee takaisin haukkumaan minua.

Kerran näin metrimasan grandissa huutamassa että "lt repomies on maailman isoin nörtti kaikki addatkaa hänet ja spämmikää hänelle privatessa"... että kiitosta vaan metrimasa.




-Lt Repomies
Takaisin alkuun Siirry alas
fbc leader

fbc leader


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 31.12.2009
Ikä : 26
Paikkakunta : Lohja

the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitimeLa Helmi 20, 2010 10:58 am

metrimasalta lähti jo rank....
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





the jonski ja it shacks.......... Empty
ViestiAihe: Vs: the jonski ja it shacks..........   the jonski ja it shacks.......... I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
the jonski ja it shacks..........
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
FBC:n Virallinen Foorumi :: Muita CC:n Asioita :: Valitukset tänne (jos joku ei käyttäydy asiallisesti)-
Siirry: